ESP8266 - stare se pripoji na wifi, nove ne

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červenec 4 17:22:44 CEST 2018

Já mám u 2 modulů problém, jako by byla blbě přizpůsobena
anténa vysílači. Takže se mi modul připojí tehdy, pokud se antény
dotknu prstem. Jeden modul jsem "opravil" tak, že jsem výstup
chipu zatížil odporem do GND.

PL