ako simulovat telefonnu linku a ziskat z nej audio

Martin Úlehla ok9swl na gmail.com
Úterý Červenec 3 14:30:23 CEST 2018

V homemade pobočkové ústředně se kterou jsem si kdysi hrál jsem použil
běžný 24V zdroj. Linku jsem napájel přes cívku 12V relé, které zároveň
sepne při zvednutí sluchátka, tiká při pulzní volbě a zajistí aby se Vám
signál na lince nevyzkratoval přes kondenzátory zdroje. Zdroj měl myslím
trošku snížené napětí, aby nebylo relé přetížené... bral jsem prostě
věci z šuplíku.

Audio na linku navážete přes obyčejný kondenzátor 100n s patřičným
napětím. Klidně tam i zpět.

Neumí to vyzvánět, na to už je potřeba správný zdroj vyššího střídavého
napětí, na který linku přepne další relé.

Martin