ako simulovat telefonnu linku a ziskat z nej audio

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Úterý Červenec 3 14:07:50 CEST 2018

Zdravim,

na toto myslim je zbytecne resit urovne ss (zavesene/vyvesene)
podle mne uplne staci se napichnout primo na linku, kondikem 'odebirat' signal.
kdyz se neco objevi, pak detekovat
- jestli je to 'cista' frekvence - oznamovaci/obsazovaci/ chybovy  ton (tzv halali)
- nebo je to dtmf
- nebo (nezajimavy) hovor

ale mylit se mohu :)

  Sam