Android - automaticke zapnuti po pripojeni nabijecky

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Úterý Červenec 3 11:16:17 CEST 2018

Vypnutí by se dalo udělat přes Tasker, ale zapnutí nevím. KAždopádně, já
mám konektor pro zapalovač, kam je zapojená nabíječka přes klíček. Takže
při každém vypnutí klíčku by se telefon vypnul, a po nastartování bych
musel čekat minimálně 2 minuty, než by se telefon zapnul, a naběhla
navigace. To by se mi asi nelíbilo

Aleš Filip