aqua control hadice

Úterý Červenec 3 08:28:16 CEST 2018

Pekna cenovka, jen me napada, kdyz vidim tu plastovou koncovku a zavit a
tenkou trubicku do vinglu.... ze je to asi vhodne hlavne pro pripad, ze
se pres tu hadici bude denne jezdit autem :-P
K nove pracce uz nebyla pribalena tahle uzasna hadice ale opravdu
festovni hadice jako minule (to jsem jeste netusil, na co ta bambule na
konci je, myslel jsem nejaky filtr) ale tlusta a tvrda s celkem
masivnimi koncovkami, nejak k ni mam i vetsi duveru.