Re: Logický analyzátor 8Ch/24MHz z Číny

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Červenec 3 08:06:15 CEST 2018

... Na druhou stranu - nalepit na odpor 330 ještě paralelně 220 bude dost jednoduchá činnost v případě, že zjistím, že je to moc.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Labaj  labaj na volny.cz
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 2. 7. 2018 22:27:41
Předmět: Re: Logický analyzátor 8Ch/24MHz z Číny

Potvrzuji.
Kupoval jsem tamtéž, včera mi dorazil.
Ty sériové odpory 330R už se mi zadají skoro dost. Chtělo by to vědět,
jako kapacitu mají ty kondenzátory za nimi. Zkoušel jsem je měřit, ale
v zapojení mi jinak celkem slušný RLC měřák skáče jako koza. Chtělo by
to jeden kousek vyletovat.

PL

  Musím se pochválit, našel jsem ještě jeden kousek, kterej má VLC245
  (stejnej jako na obrázku z minule), jen vstupní odpory R14-R21 jsou
  330R. Dokonce i okousaná samolepka souhlasí.

  Koupil jsem ho tady:
  https://www.aliexpress.com/item/USB-Logic-SCM-24MHz-8-Channel-24M-seconds-Logic-Analyzer-Debugger-for-ARM-FPGA-Logic-Analyzer/32873970588.html