LED panel ZVT SP 615 R , komunikacia s nim

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Červenec 2 20:04:54 CEST 2018

Hej, je tam aj EPROM, tu som zabudol vymenovat, pardon.
Mal som zalozny plan - ak by nic ine nevyslo, precitat obsah ten EPROM
a protokol z nej "zreverzovat"... ale predpokladam ze by uz bolo
jednoduchsie sa na to vykaslat a dat tam riadiacu elektroniku podla
vlastneho uvazenia. Ale vzdy je vsetko jednoduchsie povedat nez
urobit.