LED panel ZVT SP 615 R , komunikacia s nim

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Pondělí Červenec 2 15:31:59 CEST 2018

Já tak nějak vzpomínám že jsme to měli od více výrobců a byl jen jeden
ovladač v scade takže to může být kopie něčeho zahraničního. Ale co tam byl
za procesor nevím leda že bych to kuchnul.