DC-DC menic

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Neděle Červenec 1 12:02:28 CEST 2018

Stavim si jednoduchy universalni zdroj. Trafo mam z tiskarny HP (32V, 2A) a jako regulační část DP50V5A (před casem jsem to koupil v akci asi o tretinu az polovinu levnější uz si presne nepamatuji). Cely se mi to vejde jen tak tak (na výšku) do 1U plechové krabice od routeru (poloviční sirka). Ale chci tam ještě vložit na svorky 3 pevná napeti (3.3V, 5V, 12V) a ideálně na to 32V trafo (i když by se do krabice veslo další). Ale nevim jake na to pouzit menice, protože ten rozdíl vstupniho a vystupniho napeti (třeba 32V vs 3.3V) je znacny a při vetsim odběru (třeba 1.5A) ma treba o LM2596 celkem malou účinnost a asi bude hřát jak blazen. Z tech dostupnejsich a ucinnejsich modulu z ciny by sel třeba i MT3608, ale ma povolene max vstupni napeti 24V… Tak jestli pouzit třeba LM2596 na 32/24 a pak ty tri MT3608… Nebo ma někdo lepsi nápad bez vlastního reseni (nutnost výroby plosneho spoje pro jiny lepsi měnič coz urcite jsou atd.).

MG