baterie HE3DA // stavba HS

Úterý Leden 30 10:20:35 CET 2018

No tak ja nemyslel, ze by to nefungovalo jako baterka vubec, ale spis
mam podezreni, ze to nebude nic extra prevratneho.
IMHO pokud se nevymysli neco, co zvysi kapacitu tak 5x a vic, nebo
zasadne nesnizi cenu, nebo nezvysi zasadne zivotnost, nejlip vsechno
dohromady, tak se neda cekat nejaky extra vyvoj techto technologii. A je
mi divne, ze to maji uz roky vyvinute a maji problem to normalne dat na
trh. Fabrika co to bude na zakazku vyrabet by se urcite nasla, kdyby to
bylo tak zajimave, a nemuseji rejt hned na zelene louce... A technologii
maji urcite chranenou patenty.
Fakt me to vsechno pripada spis jako bouda aby se co nejdele
protahovalo  dokonceni projektu.