ESP8266 deepsleep

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Pondělí Leden 29 06:41:11 CET 2018

DD,

údajně už v předposlední verzi SDK (snad prý od SDK 2.0.0) to je udělané
tak, že credentials se ukládají při změně/neúspěšném pokusu o přihlášení
k síti. Pro vývoj v každém případě používám persistent(false), pro
reálný běh zase persistent(true) a nevynucuji nové připojení - využívám
toho, že se SDK pokusí připojit. Podle čísla kanálu to uspoří cca
sekundu času, což se při napájení z baterie už vyplatí.

Pavel Brychta