] Obet skimmingu

balu balu na k-net.fr
Neděle Leden 28 09:22:29 CET 2018

Toto je uz bohuzial standardna situacia. V banke treba hned podat reklamaciu a peniaze vratia.
Stalo sa nam nieco podobne, bolo zaujimave vidiet ako vychcani zlodeji su. Aby to vyluxovali co najucinnejsie vyberali v binarnych nasobkoch. Zistit kolko ide maximum, a potom ked uz tato ciasta nejde tak polovicu, polovicu atd...

b.