OT: Modelařina - bylo Re: 3D tiskárna - snadno a rychle

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Neděle Leden 28 08:56:16 CET 2018

Rád se podělím o zkušenosti, až ovšem nějaké budu mít :-).
Jak jsem psal, začali jsme od kostela, protože nám to připadá tak nějak
správné :-).
Začal jsem soklem, který tisknu shora. Musel jsem ho rozdělit na 3x.
Další plán je tisknout postupně stěny už s okenními otvory a ty pak
kolorovat a vlepovat do soklu. Jak to ovšem bude fungovat ještě nevím.
Mám ten sokl a jednu stěnu. Zatím to vypadá dobře.
Zatím nevím, jak udělám zadní polokruhovou apsidu.
Bude to chtít ještě nějaké experimentování.

Na závěr bych chtěl model i trochu elektrifikovat. Jdoucí hodiny, zvuk
zvonů, zvuk varhan, světlo uvnitř....
Tak uvidíme, co se podaří.

H.