Router v režimu Klient

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Sobota Leden 27 20:36:52 CET 2018

Smysluplny den,

je to o firmware resp. rezimu v danem routeru. Hracky pouzite na
slozitejsi praci se chovaji jako proste jako hracky...

> Uvedené 3 body jsem splnil a zdá se, že to funguje. Pouze je trochu
> zvláštní, že při vyhledání všech zařízení v síti jsou zařízení ve
> stroji označená názvem routeru a jeho MAC. Ale dostupná jsou, takže
> v pořádku.

U rozumnejsich routeru se da nastavit, zda a jak to ma jit ven
station/station-pseudobridge/station-bridge...

> Trochu jsem podcenil SW použitého TP-linku. Má HW přepínač režimů,
> takže jsem předpokládal, že si nakonfiguruji více režimů a budu je
> jednoduše přepínat bez zásahu do konfigurace. Bohužel to tak
> nefunguje a při přepnutí přepínače přicházím o nastavení předchozího
> režimu. Pak trochu postrádá smysl ten přepínač…

Jo to je TP-Link, v podstate si to lze predstavit jako prepinac dvou
typu firmware. A ty maji mnohdy i jinou vychozi IP adresu atd. Pravda
mrnavy (rozmerove) Mikrotik je jen jednopasmovy, ale pokud to nema
pracovat na 5GHz (nebo to neni limitovano kapesnim rozmerem) tak bych
jej dnes rozhodne zvolil jako lepsi alternativu.

PS. Coz se blbe rika, sam jsem shanel "externi sitovku" pro pripojeni
Eth k tabletu a tak mam TL-WR802N - MK tehdy v kapesnim provedeni
nebyl. Co se tyka flexibilnosti je to jako naraz v plne rychlosti do
zdi... Az budu mi moznost to poslat dal, tak to jde z domu.

Radek (benedikt2hw.cz)