Maly napajeci konektor na panel

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Sobota Leden 27 19:47:06 CET 2018

Pokial je to mozne, snazim sa vsade pouzivat 5,5/2,1 suose napajacie
konektory, v pripade montaze na panel je mojim oblubenym konektorom
tento typ
https://www.tme.eu/sk/details/pc-gm2.1/konektory-dc/ninigi/
Vytrca 2mm nad uroven panelu. Netusim ci je to pre Vas uz vela, ani
kolko miesta je pod panelom, "montazna hlbka" aj s kablami je okolo
30mm.