Maly napajeci konektor na panel

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Leden 27 19:41:37 CET 2018

Potrebuji, aby to byl konektor na panel. Tedy prisroubovat do diry v tom
kuprextitu.

Je to krytka zezadu na baskytare...chci do elekroniky dat lepsi OZ, ale
vzroste cca 5x spotreba a vzhledem k tomu, ze tam neni takova ta
rychlovymenovaci sachta a musi se pokazde odsroubovat ta krytka drzena
dvema vruty do tela kytary tak bych nerad za cas resil, ze tam ty srouby
nebudou drzet. Tak bych jen basu vzdycky po hrani pripichnul na
nabijecku pres ten konektor.

RV