ESP8266 deepsleep

Martin Locker locker na vosrk.cz
Sobota Leden 27 17:48:53 CET 2018

Zdravím,

trošku jsem si začal hrát s ESP8266 a použil jsem Arduino IDE s ESP toolem. Zkouším udělat zařízení pro sběr dat, které by mělo běžet z baterií. Dle návodů z netu jsem to rozchodil, vše funguje jak má. Po 10 minutách se ESP probudí, změří hodnotu, připojí se k wifi, data odešle a uspí se.
A teď k dotazu. Na některých stránkách, které se věnují vývoji s ESP (s použitím SDK), se upozorňuje na problém, že při připojování k síti se pokaždé ukládají ssid, pass, ... a tím se "ošoupává" flash. Je tento problém v ve vývojovém prostředí Arduina už vyřešen, nebo mi flash brzy odejde do věčných lovišť?

Díky

Martin