16 kanalove casove rele

Juro mail na onicom.sk
Sobota Leden 27 17:14:14 CET 2018

Príjemné sobotné odpoludnie

Potrebujem spínač v rôznych naprogramovaných časoch 16 logických časti. Hľadám na webe ako 16 kanálové časové relé ale bez úspešne.
Siemens síce má hotové riešenie ale 150,-€ ?

Na ebay som našiel 1, 6-Channel Relay Module with Optocoupler Low Level Triger+ USB Control Switch.
https://www.ebay.com/sch/sis.html?_itemId=null&_nkw=5V+16+Channel+Relay+Module+with+Optocoupler+Low+Level+Triger+USB+Control+Switch

Ale nachádzam všetko len s ovládaním cez PC.

Len moja požiadavka modulu je:
Spínacie  časi  sa  musia  dať naprogramovať vopred. Min. 256 krokov a
rôzne časové dĺžky, alebo náhodné spínanie v povolených portoch.
Výstup postačuje spínací 20mA, nie sú potrebné relé.
Po obnove napájania, musí zase modul naskočiť, bez programovania.

Za radu budem vďačný, za hotové riešenie s programom priplatím.
Riešenie by malo byť do sumy cca 40,-€.
Projekt je na spínanie rôznych audio modulov. Zvuky by sa síce dali nahrať v rôznom poradí, ale požiadavke je aby to nabehlo stále po obnove napájania
a človek si mohol vybrať ktoré porty budú aktívne. Ale to postačuje aj
vypnutie na výstupe, ak už by to bol problém ovládať manuálne.

    Juro Prešov