Re: 3D tiskárna - snadno a rychle

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pátek Leden 26 23:46:35 CET 2018

Inspirován zdejším zájmem o tiskárny jsem se dnes zašel podívat do
předváděcího centra k Průšovi. Tak popíšu pár tipů
pro "ladiče" tiskáren.
Mají tam spoustu vychytávek, třeba magnety ve vyhřívané podložce které
na ní drží  kovovou plantžetu potaženou PEI,
o tomhle plastu jsem ještě neslyšel.
Dále mají detekci zastavení větráků i struny, jak měří pohyb struny jsem
nepochopil.
A poslední co mně zaujalo, na motorech není pružná spojka, asi mají
motor s dutou hřídelí, a v ní přímo natmelenou závitovou tyč. Jaké má
tohle řešení výhody, mimo pěkného vzhledu?
Lubor

PS hlásím se taky do klubu 3D, obědnal jsem si z Ali dvoubarevnou
flsun cube.