Re: 3D tiskárna - snadno a rychle

Pátek Leden 26 21:58:53 CET 2018

Jo ty pasky tam nebyly, to me taky prekvapilo, jsou potreba min. 4 na
fixnuti remenu. Ale to ma v supliku asi kazdy. Taky nebyly dutinky na
vodicich 230V do zdroje a na topeni hotendu. Kabel ke zdroji je take
poddimenzovany, hreje se a asi vetsi ubytek napeti. Na druhou stranu, na
ridici jednotce jsou mosfety SMD asi celkem kvalitni, vyrazne se
nehrejou. Vyhrivana deska je masivni hlinikova (4mm?) s tistenym motivem
zespodu, funguje zda se dobre, sklo chybi a je tam paska ktera se ma na
ni asi nalepit - na ni vytisk drzi az moc, prijde mi to nedobre, dam tam
sklo. Budu testovat prubezne a obcas neco napisu.