Re: OT: Zásilka z Ali.

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Pátek Leden 26 21:03:14 CET 2018

Mne na tento účel (tovar mi došiel až po vrátení peňazí) ponúkol
predajca:
https://www.aliexpress.com/item/Additional-Pay-On-The-Order-For-Shipping-Or-Other/1322798124.html,
uhrádzal som podľa želania predajcu sumu zaokrúhlenú smerom dole na cele
doláre.
Ak je to dobrý obchodník, spôsob si nájde, spor treba dotiahnúť do konca.
Robo

Dňa 26. 1. 2018 o 14:06 Petr Zahradnik napísal(a):