Re: Kodování pomocí odporů

Pátek Leden 26 16:59:05 CET 2018

Mně taky přijde, že to nemá řešení a proč? Protože potřebujeme
kombinaci odporů 0-1-2-8. Pro binární kód 0-1-2-4 (*) stačí dva bity a
to jsou ty naše dva spínače, ale my potřebujeme 0-1-2-4-8.

(*) Resp. možná to ani není 0-1-2-4, ale 0-1-2-3; každopádně dvěma
bity tu osmičku neuděláme.

Pavel Kadečka.