Fwd: Re: Stojanova vrtacka v Lidlu

oklovap oklovap na gmail.com
Pátek Leden 26 11:08:07 CET 2018

kurna, zas to tlacitko thunderbirda... pardon

-------- Preposlaná správa --- Forwarded Message --------
Predmet: 	Re: Stojanova vrtacka v Lidlu
Dátum: 	Fri, 26 Jan 2018 11:07:01 +0100
Od: 	oklovap <oklovap na gmail.com>
Pre: 	Martin Úlehla <ok9swl na gmail.com>

POZOR,

Vasa vrtacka je asi z inej serie s inym sklucidlom. Ja mam tu istu a ked
sa pozriete na popis, uvidite, ze pod 1,5 neupnete. To sa da lahko a
lacno riesit kupou inej upinacej hlavy, samozrejme. Inak na take to
domace vrtanie mi pride ta vrtacka uplne v poriadku. Ak budete chciet
vrtat diery vacsieho priemeru, alebo nejake hlboke, zakladna a stol je z
lisovaneho plechu - ked pritlacite, uhne a uz nevrtate kolmo. Ja sa
prave chystam na upgrade - nestaci mi vyska, hlbka a zrejme pouvazujem
aj o vymene vretena, aby som mohol hlbku vrtania aspon zdvojnasobit.

Ale inak doporucujem. stroje od parksidu vacsinou nesklamu a posluzia.

mp

Dňa 26. 1. 2018 o 10:52 Martin Úlehla napísal(a):