Stojanova vrtacka v Lidlu

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Leden 26 11:03:02 CET 2018

Děkuji, ješt by mě zajímalo, jak je to se stabilitou upínacího "stolu"?

----- Původní zpráva -----
Od: Martin Úlehla

zdědil jsem ji před třemi měsíci - zhruba po čtyřech letech namátkového
používání dědou na modelařinu - nějaká balza, překližka, plech.

Já s tím vrtám DPS, jde tam upnout vrtáček i 0.8 a vrtačka ještě stále
neháže tak, aby praskal. Jen na vyšší otáčky to šíleně nezdravě chrochtá,
není to rozhodně nic tichého do paneláku. Dojem fuj, ale od vrtaček v
hodnotě 200-300,-Kč do ruky je to ohromný pokrok.

Martin OK9SWL