Re: OT: Zásilka z Ali.

iko iko.ikoon na gmail.com
Čtvrtek Leden 25 13:44:10 CET 2018

Pokial viem (asi), tak ak zrusi dispute cez cancel dispute, tak bude
moct otvorit novy dispute. Ak by potvrdil nejaky zaver z disputa, tak
potom uz nemoze otvorit nove.

Ak este je cas v protection, tak by som pockal kym to nebude 1 den a
potom otvoril dispute, pozadoval bud vratenie penazi, alebo predlzenie
protection time.

Ak uz protection vyprsal, tak dispute sa uz neda dat (aspon u mna) a tam
uz nic.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.