Re: Vodící tyče

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Leden 24 10:27:03 CET 2018

To jsi nevěděl?
Co jsi dělal v autoškole? To přece ví každej, že válce v  motoru se musí
honovat, aby písty správně běhaly nahoru a dolů. A třeba jehly na šití,
šídla nebo spoustu dalšího. Pokud to má být kulaté a zároveň to má běhat
podélně, tak se to prostě honuje a ne soustruží.

Zrovna třeba u toho šídla je to strašné poznat. Když ho někdo nabrousí
blbě, tak je ostré, ale pracovat se s ním nedá.