Re: Vodící tyče

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Středa Leden 24 08:42:15 CET 2018

Ale ano honovani se dela i na vnejsich povrsich (treba pistni cepy se
honuji). A neni to primarne kvuli absolutnim rozmerum, na coz z 99% pripadu
staci treba ta bruska na kulato, ale primarne kvuli drsnosti povrchu a
soucasne take kvuli geometrii ploch - zduraznuji tu geometrii, nebot jakost
povrchu se da zajistit lapovanim/lestenim, ale zde se neresi geometrie.

RV