Re: Odolnost OneWire - zmatení DS18B20

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pondělí Leden 22 22:30:22 CET 2018

Jsou dvě možné příčiny:
1) Chybné změření teploty (většinou špatným napájení, jak píše p.Lukeš) a
správná komunikace
2) Správné změření a chybná digitální komunikace. Přitom CRC může souhlasit.

To, že v případě 1) čidlo (někdy) pošle jako příznak chyby hodnotu 85
stupňů C, tedy hodnotu uprostřed rozsahu, která může být i platná, je
opravdu slušně nekomentovatelné....

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel