Re: Router v režimu Klient

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pondělí Leden 22 18:14:12 CET 2018

Dobry den,
jestli muzu, tak zvidavy dotaz? Proc pro ty PLC pouzivate cizi rozsah
(192.169. je normalni sit na internetu)? A proc nepouzit pro vsechny
stroje ip v legalnim rozsahu 10.x.x.x a tim padem mit jednoduchou
viditelnost pres vsechny? Je mozne, ze je to mimo vasi kontrolu, ale
mozna by stalo za to zminit ty podminky...

J.