Frezovani ABS - parametry

Aleš Procháska prochaska na divesoft.cz
Neděle Leden 21 22:34:40 CET 2018

Jednobřitá není obecně nutná, já používám na termoplasty dvou- a tříbřité. Buď univerzální nebo na hliník. Důležité je, aby měly velké mezizubové mezery. U termoplastu je hlavní nastavit otáčky, posuv a stranový úběr tak, aby byly špony částečně natavené (teplo "jde do špon"). U ABS by to neměl být problém.

Aleš Procháska

 Od:   Marek Sembol <hwm.land na gmail.com>
 Komu:   HW-news <hw-list na list.hw.cz>
 Odesláno:   21.1.2018 22:27
 Předmět:   Re: Frezovani ABS - parametry

Dik za odkaz. Vzhledem k tomu, ze jsem kupoval tady: http://stores.ebay.com/carbideplus/ tak ta cena je jen o chlup vyzsi.
A s tim znicenim to znam. Ve frezovanem materialu jsem jeste neznicil, ale zato o upinku (mala vyska pro presun) nebo padem na zem (gramlave ruce) uz par jo:(
Marek

"nesetrete", kupte http://www.cncshop.cz/jednobrita-freza-typ-818 .
mate je druhej den doma . pokazdy kupuju po 3ks, clovek ji znici ruzne, aniz by cekal a to  nejen obrabenim :-).
t.