Frezovani ABS - parametry

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Neděle Leden 21 22:13:56 CET 2018

"nesetrete", kupte http://www.cncshop.cz/jednobrita-freza-typ-818 .
mate je druhej den doma . pokazdy kupuju po 3ks, clovek ji znici ruzne, aniz by cekal a to  nejen obrabenim :-).
t.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Marek Sembol
Sent: Sunday, January 21, 2018 9:21 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Frezovani ABS - parametry

Aaa, to jsem zapomnel napsat. Jedu sousledne. Takze jedna z veci na vyzkouseni je koukam otocit smer:) Ale okometricky se mi zda, ze problem vznika hlavne pri zanorovani frezy dolu, tak je otazkou, zda to neco zmeni.

Freza je prakticky nova, jede jen to ABS. Jednobritou zkusim az ji koupim:) Oracky snizim, to by nemel byt problem. Horsi to bude s posuvem. Na "rovinkach" by tech 600mm/min nemel byt problem, ale vetsina frezovaneho jsou male diry => same zrychlovani/zpomalovani - takze je otazkou na jakou rychlost se vlastne vubec dostanu:(

Pro p. Labaje (nasledujici prispevek): jak uz jsem naznacoval - jedna se o malou cinskou "hracku" z alu profilu 2020, takze do tech 2 tun mi cca 1995 kg chybi:-D A tuhosti je to bliz te balze nez zelezu. Zkusim u te 3mm jet vetsi hloubky - jak bude vypadat vysledek. Zkratilo by mi to rozhodne cas:)

Diky,
Marek

asi to chce pridat :-).
frezu na plast jednozub, novou, na nicem jinem nejetou , rychlost vyssi 10mm/s, otacky nizsi.
musi litat spony jako kousky.
idelane tlakovej vzduch pri celem obrabeni, ale jde trefit rychlost i bez.
takhle podobne jedu na hobby frezce plexi, pom, polykarbonat.
jeste zalezi i na smeru, sousledne/nesousledne. pri jednom delam dlouhou "slupku" u druhe je spona nakousky.
tomik.