Ekvitermni regulace kotle

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Leden 20 15:56:20 CET 2018

Není to tím, že se to používá i na ohřev TUV?

PH

From: Jirka Mww
Tak tohle bych taky rád věděl, Máme to nové, seřízené technikem , máme na to záruku má to asi 200 parametrů.

Zatím nemám odvahu se v tom hrabat i když heslo technika mám.

.  Skoro to vypadá, že těch 52°C je nějaké minimální optimum pro kotel a zbytek se dohání směšovacími ventily.

Já jsem jen na vstupy od termostatů připojil výstupy toho systému ETATHERM, takže když jsou všechny místnosti natopené, příslušný
směšovací ventil se zavře a když jsou zavřené oba,( podlahovka i radiátory )  tak se kotel vypne.