OT: Ekvitermni regulace kotle

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Pátek Leden 19 23:52:49 CET 2018

Pokud je kotel na pevna paliva, tak musi mit minimalne 50 stupnu,
vetsinou  se nastavuje 55.
Pripadne pokud je kombinace radiatoru jak to mam ja (3 x okruh
podlahovka) 1x radiatory, pak se vyssi teplota hodi, navic mam AKU takze
z toho beru jeste TUV. Pri 30-40C by clovek ve vane nadaval ;-)
Nicmene vzdy pri kotli na TP musi byt minimalni teplota okruhu kotle
(tzv zpatecka) 50 stupu, ale dava se trochu vice at je jistota dlouhe
zivotnosti.
Pokud je zdroj tepla jiny, pak na tom nezalezi a duvodu vyssi teploty
muze byt jiny, viz zminovane TUV, AKu.

LK