OT: Ekvitermni regulace kotle

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Leden 19 16:07:06 CET 2018

Mám po baráku natahaných cca 35 datových dvojzásuvek.
Měření mám v nich, udělal jsem si na to hromádku měřicích "modulů":
vzal jsem běžný konektor RJ45 pro drát, a přímo do toho konektoru
jsem zakrimpoval čidlo.
Kdysi jsem získal větší počet čidel TMP04 od Analog Devices, což je
převodník teplota/frekvence. Takže jsem je použil.

Výhoda je, že to není přímo v hlavici a tak to není tam ovlivňováno
blízkostí teplého radiátoru.

PL