Re: Zemní kabel 230V

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Pátek Leden 19 15:10:21 CET 2018

Ze zkušenosti Vám doporučím natahněte tam jak kabel nejlépe 3ks (400V,
240V a 24V) a 3x chráničku do které natahněte silonový provaz. Třeba to
nevyužijete, ale zatím koho jsem takto přemluvil tak byl spokojen,
protože cca nejdéle do 5 let dělali něco co tam nataženo nebylo a to co
měli použili jen na napájení.

Milan