OT: Ekvitermni regulace kotle

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Leden 19 14:13:49 CET 2018

A je to u té podlahovky fakt tak špatné?
Doma to nemám, tak nemůžu posoudit. Ale myslel jsem si, že se ty
trubky pokládají na izolační vrstvu, takže tepelnou setrvačnost má jen
tenká vrstva betonu nad nimi a pak tenká podlahová krytina.

Zkušenost mám jen z nějakých hotelů, kde je třeba elektrická podlahovka
použita jako dodatečný zdroj tepla v koupelně. A tam se mi vždy zdálo, že
to reaguje slušně rychle. Ale možná se mi to fakt jenom zdálo.

PL