OT Kytka

Jan Galuszka jan na galuszka.cz
Pátek Leden 19 13:20:09 CET 2018

Jen tak pri patku

a na kolik voltu ma ta kytka napájení? A stridave nebo stenosmerne napeti?

Ale nic ve zlem, semtam je nutno vypnout

S pozdravem

               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan na galuszka.cz )

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Friday, January 19, 2018 1:10 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: OT Kytka

Tak tohle by celkem odpovídalo. Zajímavé je, že ta naše má klouby naopak, tedy listy jsou ohnuté dolů.

Vůbec by mě nenapadlo, že by mohla patřit do áronovitých, protože nepřipomíná monsteru ani difenbachii, které tu taky máme:-) Takže tímhle směrem jsem nepátral. Ale monstrum je to taky:-)

PH

From: hwnews konference <mailto:hwnews na cncnet.info>

Myslim, ze to je anturie...trosku me matly ty kulate konce lupenu, ale ona je asi dost variabilni.

https://www.zahrada-cs.com/images_forum/gallery/10667/13573-p1510197.jpg