RE: Zemní kabel 230V

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Leden 18 23:04:14 CET 2018

Já jsem protahoval 5x6 asi přes 15m chráničky a nakonec to skončilo tak, že jsem musel chráničku uprostřed rozříznout, protože to prostě nešlo rukou protlačit a neměl jsem dostatečně dlouhý protahovací pero. Ten kabel se spolehlivě cestou zasekne do té perforace, takže pokud nebude dostatečně dlouhý pero, tak bych ho dal do chráničky před zakopáním. Pak už se to bude řešit dost blbě. Osobně bych přibalil FTP CAT5e a případně ještě něco, kabelu není nikdy dost a za pár let zaručeně něco bude chybět a bude se to strašně blbě protahovat.