dodavatele soucastek

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Čtvrtek Leden 18 13:15:12 CET 2018

TME ma API rozhranie na ziskavanie tychto informacii. Ja mam tiez
spraveny program, ktory mi do skladu po kazdom nakupe doplni informacie,
ktore nepridu v zozname nakupenych poloziek a stiahne aj datasheety.
Treba si tam na ich strankach vytvorit nejaky pristupovy kluc a to je
myslim vsetko. Potom sa podla ukazok da spravit program za hodinu... Na
Farnell som stahovanie doplnujucich udajov robil tak, ze sa musela najst
stranka (obcas naslo podla oznacenia suciastky priamo jej stranku, obcas
zoznam suciastok...) a hladat informacie v tabulkach, cize HTML parser.
A obcas nieco zmenia, ...

Jaro Rybarik