true type fonty

Ondra caha011 na gmail.com
Čtvrtek Leden 18 11:49:24 CET 2018

Diky obema za reakci

Jedna se prave o ten font od Alisu.

V jakem dialogu se vam tvori font 26 bodu? Ja mam zastupce na plose v jeho
vlastnostech vyberu font a mam moznost velikost 24 a 28, pokud tam narvu
rucne  26, tak mi tam ponecha to puvodni.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Hamouz
Sent: Thursday, January 18, 2018 11:20 AM
To: HW-news
Subject: Re: true type fonty

Zkusil jsem do toho dialogu napsat 26 bodů a vytvořil mi font 16 x 26. To by
vás neuspokojilo?
Upravit TT fonty na jiný poměr šxv znamená jiný font.

Tomáš

Omlouvam se za dotaz mimo obor, ale tady se vi snad vsechno.

Mam stary Dos program provozovany pod windows v okne. Oci slouzi stale min a
tak bych to okno potreboval mit co nejvetsi. K tomu bych potreboval upravit
font, protoze jedna nabizena velikost ma rozmer znaku 14x24 a nasledujici
17x28. Ja bych potreboval 16x28. Nemate nekdo znalost softwaru, ktery by mi
stavajici font kapku srazil ?

Diky Ondra