OT: Ekvitermni regulace kotle

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Leden 18 10:21:06 CET 2018

Teplota na výstupu se nastavuje právě podle venkovní teploty a nějakého
algoritmu uvnitř kotle.  Nevím jak je to u kotle Vailand, já mám kotel BAXI
a tam je v SW několik desítek parametrů, které se dají nastavit.  Strmosti
různých křivek pro podlahovku, radiátory, teplou vodu, atd.
Mám to jen krátce, jedu zatím na nastavení provedené technikem, ale už
vidím, že by to chtělo nějaké změny.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW