OT: Ekvitermni regulace kotle

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Leden 18 09:33:50 CET 2018

On Thu, 18 Jan 2018, hwnews konference wrote:

> Konstalace je:
> kotel s pripojenym venkovnim cidlem, cidlo na vystupu z kotle a pak
> bezdratova jednotka v obyvaku s cidlem teploty.

> Nicmene i tak mi unika na co je tam to venkovni cidlo? Predpokladam, ze
> nastavena teplota na vystupu z kotle je brana jako maximalni a nemela by
> byt prekrocena (ochrana podlahovky pred prehratim?).

Kotel by mel davat na vystupu ruzne teplou vodu podle venkovni
teploty (cim min je venku tim teplejsi voda leze z kotle) a to
cele se upravuje podle nastavene teploty v mistnosti.

Diky tomu by mela z kotle lezt tak tepla voda aby to topilo
zhruba stejne ve vsech mistnostech a cidlo mohlo byt jen v jedne.