OT: Linux na USB

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Leden 17 12:13:24 CET 2018

Přesně na tyto odkazy jsem narazil, ale ten eeprom.zip jsem právě
nenašel resp. odkaz byl neplatný v jednom z těch odkazů. Děkuji,
vyzkouším. Jinak ta změna rychlosti pomůže (pokud ji zadám ručně v
terminálu, když mám k počítači připojen monitor a klávesnici), ale
jakmile ji zadám do spouštěcího scriptu (zkoušel jsem různě rc.local,
networks...) tak se ten příkaz nechytí. Zkusím ten firmware.

MG