OT: Linux na USB

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Leden 17 11:30:44 CET 2018

Tak jsem zjistil, že jsem zrovna natrefil na nějakou divnou kombinaci
síťové karty a jejího firmware (Marvell 88E8056). Prostě v Linuxu
nechce za určitých okolností chodit a řeší to prý změna firmware.
Jelikož ho nemůžu najít (je to integrovaná věc na starším
motherboardu) a strávil jsem s tím dost času a další už se mi s tímto
trávit nechce tak jsem ji v BIOSu zakázal a do počítače vrazil nějaký
Realtek a s ním to chodí bez problémů. Děkuji všem za pomoc.

MG