220V Led (20/30/50) jako zdroj proudu

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Leden 16 23:14:07 CET 2018

 16.1.2018, 23:08:01

Jsou dva zakladni principy, jak jsou tyhle moduly udelany.
Bud je uvnitr linearni zdroj proudu, napr. IC CYT1000B, pak je pripojeni
nejakych dalsich modulu v pricipu mozne, i kdyz, pri cinskych cenach v
tom nevidim mnoho smyslu.
Nebo je tam cosi, co v ramci mody, je nekdy oznacovano buzzwordem
"smart", v praxi napr. IC CYT3000A, tam bych mozne rozsireni, videl
mnohem problematictej.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz