Reseni rovnic embedded

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Neděle Leden 14 23:28:07 CET 2018

Ja bych na to sel pres AI, pokud to jsou funkce, ktere nejsou prilis
spicate (nejedna se o hledani jehly v kupce sena). Ale pokud se nevi jak
rychle se ma spocitat, zda tu rovnici predem nekdo upravi do hodnotici
podoby atp. tak to ma prilis mnoho otazek, reseni. Mozna i to AI je na
to moc a stacily by nejake optimalizacni metody na hledani extremu, ale
to zadani zni prilis obecne. A pokud se tady uvede jeden priklad a v
realu to bude jinak... . Neexistuje jedno reseni.

Jirka