OT? Matematika? Riesenie "slnecnej" rovnice

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Neděle Leden 14 22:16:45 CET 2018

Vidim ze sa tu prebera matematika, tak si dovolim skusit uzatvorit
tuto, podobnu, temu.
Takze riesenie tej rovnice pre zemepisnu sirku je mozne urobit pomocou
substitucii do tvaru a.sin(L)+b.cos(L)=c , potom sa da urobit dalsia
substitucia podla
https://math.stackexchange.com/questions/201399/solving-sin-x-sqrt-3-cos-x-1-is-my-solution-correct/201405#201405
Vyzera to zlozito, ale s pouzitim C jazyka je to zapis na jeden tucet
riadkov a aj skutocne podvyziveny mikrokontroler (PIC24 nataktovany na
0,5MIPS) to zvladne vypocitat za niekolko ms.
Kusok viac som toho napisal tu
https://hackaday.io/project/28550-light-level-geolocator/log/72552-llg-accuracy-on-real-data
resp. cely projekt je vystaveny tu
https://hackaday.io/project/28550-light-level-geolocator

J.

Dňa 30. decembra 2017, 20:54, Jaromir Sukuba <jarin.hw na gmail.com> napísal/a: