Tloustka SMD sablony

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Neděle Leden 14 20:13:35 CET 2018

Tak pridam dalsi informativni pokracovani.
Poridil jsem si tuto hracku: http://s.click.aliexpress.com/e/rVnQzzz
Provozuji nahratou na 150 stupnu. Osazoval jsem ted 5 vetsich desek a slo
to krasne. Jak uz jsem psal - pastu nanasim kreditkou pres sablonu 150um,
do ni naskladam soucstky. Necham minutku ohrat na predehrate plotyne a pak
uz to je pro horkovzduch otazka sekund. to uz predehrivam dalsi desku,
takova drobna pasova vyroba:)
Zadne zkraty, vsechno zapajene (teda - jedna ploska mi dela problem, ale to
je moje chyba - mam v ni prokov, chybicka se vloudila).

Ja vim, ze nekteri kolegove s uspechem pouzivaji obracenou zehlicku, ale...
Navic zde predpokladam vyuziti i pro udrzovani teploty ruznych lazni
(leptani, pokoveni... - proste kdyz je treba neco trochu teplejsi)...

Marek