OT O tempora, o mores

Čtvrtek Leden 11 22:26:46 CET 2018

Já jsem začal psát na počítači česky ještě  pár párků před masívním nástupem
PC XT a T602. Inspiroval jsem se trochu počítačem Text-01 a editorem Text M
a naučil jsem česky tenhle videoterminál
http://kormus.cz/mvt/pocitace/sm_7202.php

dokonce mi o tom vyšel článek v časopisu Elektronika.

Fungovalo to pod CP/M. Bylo zajímavé vypsat si adresář, dost jsem hloubal,
proč některé soubory s koncovkou .COM se najednou psaly jako .čOM

O pár let později, jsem chtěl zjistit, jaké znaky obsahují fonty v AutoCADu
a jak zadávat některé speciální znaky, tak jsem si k tomu vytvořil speciální
výkres, převzali ho do sekce Download v CADforum

http://www.cadforum.cz/cadforum/download.asp?fileID=179

Ještě něco, pokud by se to někomu hodilo:

Pokud je potřeba v textu odlišit znaky malé "L", velké "i" (tady to píšu
schválně obráceně, aby bylo jasné o co jde) a jedničku, tak to snad umí font
Tahoma.