Reseni rovnic embedded

Ondrej ondrej-hwl na hawsys.cz
Čtvrtek Leden 11 19:37:58 CET 2018

Teoreticky ano, jenomže když vezmeme obyčejnou kvadratickou rovnici (-b
+- sqrt(D)) / 2a, tak pokud bude a relativně malé, tak bude řešení
numericky mimo. A to je problém.

Tohle je samo takový základní trik, pro větší stupně se to celé
komplikuje a tam už se ztrácím a navíc nechci znovu objevovat kolo.

Ondřej